środa, 23 marca 2011

...jedyne kwiaty jakie...

Moje odczucia patrząc na jedno ze zdjęć zwycięzcy zeszłorocznego konkursu im. Oskara Barnacka - Jensa Olofa Lastheina...


Podnieść Ją i Przenieść gdzie indziej...
Parzą mnie te kamienie - jak cholera. 
Dlaczego opalam plecy, a  nóg nie?
Kwiaty na mojej spódnicy to jedyne kwiaty jakie ostatnio dostałam.
Czego właściwie on ode mnie chce?
Niby pięknie, a dlaczego tak brzydko?
Niby pięknie, a dlaczego w zamroczeniu?
Boli mnie, skulona jestem. 
Kiedyś tak się rodziłam.


Kiedyś do dzisiaj było wielką niewiadomą
Dzisiaj do kiedyś jest wielką udręką.

1 komentarz:

  1. ja widzę zawstydzenie jej
    zuchwałość jego...
    przeciwstawności, których dużo wokoło, ale które wciąż jak magnesy przyciągają się przeciwieństwem swoich biegunów...

    OdpowiedzUsuń